Resident Evil Village İndir – Full PC + Complete DLC Türkçe

Resident Evil Village Full İndir

221
1

Resident Evil 8 Gold edition İndir Village Bedava Türkçe v11260452

Olumlu beğeni alan Resident Evil Village serisinin, sekizinci bölümüyle de eşsiz bir deneyim yaşamaya başlayacaksınız. Daha önce hiç görmediğiniz, türden hayatta kalma korkusu deneyimi yaşayacağınız oyun, Ethan Winter ve eşi Mia’nın kuracakları yeni hayatlarında yeni trajediler de kendisini gösteriyor.

Birinci Sınıf Aksiyon ve Yeni Yüzler

Resident Evil 8 Village konusu korkutucu olaylardan oluşuyor. Chris Redfield, oyunun serisinde genel anlamda bir kahramanı canlandırıyor. Ancak şeytani dürtüleri, esrarengiz köyde yaşayanları ise dehşete düşürüyor.

Oyunda Ethan ve eşi Mia’yı zorlu bir sınav bekliyor. Çünkü serinin yeni bölümünde yepyeni düşmanlar Ethan ve eşi Mia’yı zorluyor. Resident Evil Village Türkçe yama indir ile oyunu indirerek, Ethan eşi ile zorlu düşmanlarını görebilirsiniz.

Baker Malikesinde Olaylar Durulmuyor

Resident Evil 8 indir ile Baker Malikesinde durulmayan olayları keşfe çıkabilirsiniz. Resident Evil 8 biyolojik tehlike, oyunun kahramanı Ethan’ın hikayesi, yeni seride daha amansız düşmanlarla devam ediyor.

Devam eden kabusta kimse canlı olarak kurtulamadı. Bu arada Ethan’ın eşi Mia ise BSAA’nın korumasında, sessizliğini bozmadan yaşamaya devam ediyor. Ethan’ın kendini bulduğu köye ulaştığınızda, dört armanın bulunduğu haritayı bulmanız gerekiyor.

Resident Evil Village full indir yaparak, köylülerin yerleşim yerlerine ve kale dışındaki yerlere daha yakından bakabilirsiniz. Savaş için saldırganın düşmanlarına karşı birçok silah ve eşya kullanabilir, savaş dışındaki durumlarda ise topçunuza aletler ekleyebilirsiniz.

Resident Evil Village için Oyun Gereksinimleri

Resident Evil Village sistem min gereksinimleri baş döndüren görselleri görmeniz ve uyarlanabilir tetikleri deneyimlemeniz için birçok özelliği bir arada bulunduruyor.

Resident Evil 8 Village PC sistem gereksinimleri

  • Windows 10 64 bit işletim sistemi
  • AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500 işlemci
  • 8 GB RAM bellek
  • AMD Radeon Rx 560 40GB RAM/NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB VRAM
  • Sürüm 12 DirectX

Önerilen sistem gereksinimleri

  • Windows 10 64 bit işletim sistemi
  • AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700
  • 16 GB RAM bellek
  • AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070 GPU
  • Sürüm 12 DirectX

Oyun 7 Mayıs 2021 tarihinde tüm oyun severlere açılırken; fullindir.cafe üzerinden Resident Evil Village bedava indir yaparak, bu muhteşem oyunun yeni çıkan bölümünü oynayabilirsiniz.





 ESKİ

1Alternatif Link 2 İndir


Cloud: PART1PART2 PART3

TÜRKÇE YAMA

siyah ekran verirse yamayı kaldırın..

2
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

221 Yorumlar
  1. Yiğit diyor

    Fix Dosyasını Nasıl Kuracağım Admin Acil Yardım

    1. Mantis diyor

      Yiğit oyunun, kurulu olduğu yere atıp değişin.

  2. Yiğit diyor

    fix dosyası ne ıcın verduniz laa

  3. yusuf diyor

    data 1 hata veriyo nedeni nedir

    1. Mantis diyor

      eksik inmiş. yusuf

  4. Ali diyor

    Eski link 2 ölmüş

    1. Mantis diyor

      part eklendi.

  5. Taner diyor

    Admin ISDone.dll hatası veriyor ne yapmalıyım reis

    1. Mantis diyor

      s adında klasör oluşturup, data ve setupu içine taşıyıp kurun.

  6. salih diyor

    kurmak için tıkladım ekran geliyor kurulum ama bır yere bas dıyor nereye basıcam

    1. Mantis diyor

      klavye, ok yön tuşuna bası..

  7. emirhan diyor

    hata böyle admin ilgilenirsen sevinirim

    1. Mantis diyor

      fix yapın..

  8. emirhan diyor

    Oyun acılıyor siyah ekrana gelince crash report uygulaması acılıyor yüklüyor close diyorum geri atıyor oyundan çözümü varmı

    1. Mantis diyor

      konudaki, crk fix uygulayın çözüm olur.

  9. qwerty diyor

    Hocam bütün alternatifler linkler tüm dlc’ leri kapsıyor mu?

    1. Mantis diyor

      evet dahil

  10. eşkiyasofi diyor

    admin dlc rose shadow modu var mı expansion ?

    1. Mantis diyor

      tümü var.

  11. Mantis diyor

    Resident Evil 8 Gold edition şuan kırıldı

    1. mato diyor

      partların 2 sinide indirdim ama setup tıklayınca roseun fotosu olan yanında resident evil golt edition yazan bişey çıkıyo kurulmuyo

      1. Mantis diyor

        1 parttan,çıkarıp kurun

  12. AliErenÇakıcı diyor

    Extra Content Shop All Access Voucher dlc si oyuna dahil mi?

  13. seyfullahh diyor

    partları ikisinide yükledikten sonra ne yapıcam

    1. Mantis diyor

      1 parttan çıkarın, setupla kurun.

  14. zeki diyor

    steam hatası veriyor açılmıyor,

    1. Mantis diyor

      crackı yapın..

  15. Yunus diyor

    Admin böyle bir hata alıyorum teşekkürler.ERROR: file C:\Games\Resıdent Evıl Village\re_chunk_000.pak failed CRC check

    1. Mantis diyor

      yunus eksik kurulur.

  16. melih diyor

    admin dosyaları rardan çıkartamıyorum. Nextvolume is required diyor devam etmiyor

    1. Mantis diyor

      winrarı, güncelleyip açın.

  17. Beko diyor

    3rd person modu yok mu?

    1. Mantis diyor

      şuan yok..

  18. Ria diyor

    Yeni çıkan shadow of rose dlc si mevcut mu?

    1. Mantis diyor

      o kırılmadı

      1. ︎Diyor diyor

        Ne zaman kırılır

  19. Ramazan diyor

    Steam sorunu verirse ne yapıcam daha öncede verdi

    1. Mantis diyor

      bunda yok

      1. Halil diyor

        admin ne demek bunda yok 2 cracki de denedim ikisinde de steam is currently offline uyarısı aldım steami kapattığım halde

        1. Mantis diyor

          Resident Evil Village Steam Ofline hatasi – YouTube diye googlede aratın, pc niz ile ilgili

  20. Burak Oyunda diyor

    Part 1 ve 2 var nasıl kurmalıyım bunu.Önce 1i kurdum sonra 1in üstüne 2yi yazdım doğru mu? Şu an oyun açılıyor ama görevler falan eksik olsun istemiyorum.

    1. Mantis diyor

      1 parttan, çıkarın yeterli, 2 part otomatik çıkar

  21. taner diyor

    yeni çıkan dlc ler dahil mi. hangileri var

    1. Mantis diyor

      o düşmedi

  22. lagertaht diyor

    it is not found any file specified for ISArcExtract diye bi hata veriyo napmam lazım

    1. Mantis diyor

      defender, kapatın

  23. lagertaht diyor

    biri 0 dan anlatabilir mi cloud part 1-2 indirdim cok bilmiyorum

    1. Mantis diyor

      1 partan, çıkarın setup, açıp nnext basıp kurun.

  24. erdem diyor

    sizi kötülemek için yazmıyom windows Defender buluyo crack kaldırınca oyuna girmeye çalışıyom emp.dll bulunamadı diyor

    1. Mantis diyor

      o crack onu tarama dışı yapın

    2. Ömer diyor

      Admin bu sürümde amd fsr 2.0 var mı?

      1. Mantis diyor

        sanırım.. yok

  25. caner diyor

    Merhaba oyunu indirdim kurdum başlat dedğim an açılıyor gibi olup yanıt vermıyor diyip hemen kapanıyor sebebi nedir anlamadım torrent olarak indirdim

    10 nesil i5
    16gb ram
    geforce gtx 1660 super oc 6gb ram ekran kartım var

    1. Mantis diyor

      merhaba güvenlik yazılımı açıksa mutlak engeller.

  26. kerem diyor

    beyler onarılmaz uygulama kapatma diye bişey diyor napmalıyım

    1. Kafeci diyor

      Antivirüs defender kapatın siliyor.

  27. cemil diyor

    direcx 11 ile çalışmıyormu

    1. Kafeci diyor

      Evet çalışmaz

  28. Ömer Faruk diyor

    https://www.hizliresim.com/1sxw4th admin hata veriyor kuruluım yaparken

    1. Kafeci diyor

      1-) Bilgisayarınızdaki Anti-Virüs, Anti-Malware Ve Windows Defender Gibi Koruma Programlarını Geçici Süre İle Durdurun.
      2-) Visual C++ Redist Paketlerinin Tümünü Kurup Sisteminizi Yeniden Başlatın.
      3-) Kullanıcı Hesabı Denetimi (Uac) Kapatabiliyorsanız Kapatın.
      4-) Bilgisayarınızdaki Hesabın Kullanıcı Adında Türkçe Karakterter(Ğşiü Gibi) Veya Boşluk Karakterleri Varsa Yeni Bir
      Kullanıcı Hesabı Açın Ve Basit İsimler Koyun. Örnek: PC Veya User Veya Admin Vb. Kullanıcı Adını Değiştirmek İşe Yaramaz
      5-) Kurulumdaki Setup Dosyalarını (Setup.Exe Ve Yanındaki Dosya Ve Klasörleri)
      “Yerel Disk C” Veya “Yerel Disk D” İçinde “Deneme” Adlı Klasör Oluşturup İçerisine Atınız.
      (Buradaki Amaç Türkçe Ve Boşluk Gibi Sorunlu Karakterlerinden Kaçınmak)
      6-) Tekrar bilgisayarınızdaki Anti-Virüs, Anti-Malware Ve Windows Defender Gibi Koruma Programlarını Geçici Süre İle Durdurun.
      7-) Setup.Exe’Yi Yönetici Olarak Çalıştırın.
      (Yönetici İzni Almazsa Sıkıntı Çıkma İhtimali Yüksek.)
      😎 Eğer Setupta 2 GB Ram Limit Var İse İşaretlemeyi Unutmayın!
      9-) Ekran Kartınızı Güncelleyin.

  29. gizli diyor

    Abi oyunu indirdim açdım hiç bir sorun çıkmadı bende sadece ekranda küçük görünüyodu onuda displayden yapdım teşekkürler

  30. ibo diyor

    Siyah ekran hatası alanlar için:
    oyunu silin,
    bütün virüs proğramlarını devre dışı bırakın,
    bilgisayarın dilini ingilizceye çevirip pcyi yeniden başlatın,
    virüs proğramları kapalı olarak setupa basın oyunu kurun,
    oyun kurulduktan sonra 1 kere açın,
    biraz bekleyin oyun açılacaktır,
    siyah ekran sorunu ortadan kalkacak,
    virüs proğramınızı açabilirsiniz.

    arkadaşlar ben bu yolla çözdüm,umarım sizdede açılır.

  31. yunus diyor

    oyunu yönetici olarak çalıştırın sorun çıkmayacaktır

  32. Sefer diyor

    Arkadaşlar yardımı olacaksa bilmeyerek birşey yaptım ilk türkçe yamayı kurmaya çalıştım olmadı siyah ekran hatası aldım sonra türkçe yama dosyasını sildim oyunu açmaya çalıştım açılmadı dosyayı silip tekrar kurayım dedim açık olduğundan silinmedi görev yöneticisinden birkaç tane açık gördüm hepsini kapattım sonra normal şekilde açtım masaüstünden türkçe olarak açıldı umarım sizede yararlı olur

  33. ibo diyor

    admin herşeyi yaptım config.ini yi filan sildim oyuna tıklayınca siyah ekran ve pencere modunda açılıyor 10-15 saniye kadar siyah ekran kalıp direk kapanıyor ve dosya konumuna config.ini dosyası geri geliyor ne yapmam gerek?

    1. Kafeci diyor

      Şuan için bir çözüm yok başka

  34. yunus diyor

    çok teşekür ederim

  35. Mantis diyor

    iyah ekran sorunumu çözdüm benimle aynı sourunu yaşayanlarada paylaşırsan sevinirim
    sorunum siyah ekran geliyo ve hemen kapanıyo bazende siyah ekranda kalıyor
    çözümü exe dosyasına sağ tıklayıp + özellikler + genel e girdim ve salk okunur tikini işaretledim + uyumluluk tikini kapattım ve kaydettim + yönetici olarak çalıştırdım belki faydası olur

  36. TOsba diyor

    Sadece crack lazım paylaşabilir misiniz?

  37. Bolark diyor

    admin steam hatası için antivürüsü kapattım oyunu tekrar kurdum ama gene aynı hatayı alıyorum tekrar mı indiriyim

    1. Kafeci diyor

      Evet ve
      1-) Bilgisayarınızdaki Anti-Virüs, Anti-Malware Ve Windows Defender Gibi Koruma Programlarını Geçici Süre İle Durdurun.
      2-) Visual C++ Redist Paketlerinin Tümünü Kurup Sisteminizi Yeniden Başlatın.
      3-) Kullanıcı Hesabı Denetimi (Uac) Kapatabiliyorsanız Kapatın.
      4-) Bilgisayarınızdaki Hesabın Kullanıcı Adında Türkçe Karakterter(Ğşiü Gibi) Veya Boşluk Karakterleri Varsa Yeni Bir
      Kullanıcı Hesabı Açın Ve Basit İsimler Koyun. Örnek: PC Veya User Veya Admin Vb. Kullanıcı Adını Değiştirmek İşe Yaramaz
      5-) Kurulumdaki Setup Dosyalarını (Setup.Exe Ve Yanındaki Dosya Ve Klasörleri)
      “Yerel Disk C” Veya “Yerel Disk D” İçinde “Deneme” Adlı Klasör Oluşturup İçerisine Atınız.
      (Buradaki Amaç Türkçe Ve Boşluk Gibi Sorunlu Karakterlerinden Kaçınmak)
      6-) Tekrar bilgisayarınızdaki Anti-Virüs, Anti-Malware Ve Windows Defender Gibi Koruma Programlarını Geçici Süre İle Durdurun.
      7-) Setup.Exe’Yi Yönetici Olarak Çalıştırın.
      (Yönetici İzni Almazsa Sıkıntı Çıkma İhtimali Yüksek.)
      😎 Eğer Setupta 2 GB Ram Limit Var İse İşaretlemeyi Unutmayın!
      9-) Ekran Kartınızı Güncelleyin.

  38. Bolark diyor

    admin steam hatası veriyor yardım edermisin

    1. Kafeci diyor

      Antivirüs defender kapat. Crackin silinmiş.
      Oyunu tekrar kur

  39. yağız arık diyor

    boşta 200gb yer var

    1. Kafeci diyor

      O zaman muhtemelen oyunu orjinal konuma kurmayıp farklı bir konum seçmişsiniz.
      Oyunu cye kurun ve yönetici olarak çalıştırın.

  40. yağız arık diyor

    oyuna girince there is not enough available space on your disk drive hatası veriyo çözümü varmı

    1. Kafeci diyor

      Diskiizde yeterince alan olduğundan emin olun. Boşta bir 10gb lık alan olsun.

  41. Refardiles diyor

    aga çıktımı crack

    1. Kafeci diyor

      Evet kırıldı,

  42. Kafeci diyor

    Siyah ekran hatası çözümü:
    oyunun kurulu olduğu yerdeki Config.ini ve config_default.ini dosyalarını silip açın bi süre siyah ekranda kalacak sonra açılacak.

  43. semih diyor

    oyunu direkt setupdan kurdum fakat siyah ekranda kalıyor yardımcı olabilecek var mıdır

    1. Kafeci diyor

      1-) Bilgisayarınızdaki Anti-Virüs, Anti-Malware Ve Windows Defender Gibi Koruma Programlarını Geçici Süre İle Durdurun.
      2-) Visual C++ Redist Paketlerinin Tümünü Kurup Sisteminizi Yeniden Başlatın.
      3-) Kullanıcı Hesabı Denetimi (Uac) Kapatabiliyorsanız Kapatın.
      4-) Bilgisayarınızdaki Hesabın Kullanıcı Adında Türkçe Karakterter(Ğşiü Gibi) Veya Boşluk Karakterleri Varsa Yeni Bir
      Kullanıcı Hesabı Açın Ve Basit İsimler Koyun. Örnek: PC Veya User Veya Admin Vb. Kullanıcı Adını Değiştirmek İşe Yaramaz
      5-) Kurulumdaki Setup Dosyalarını (Setup.Exe Ve Yanındaki Dosya Ve Klasörleri)
      “Yerel Disk C” Veya “Yerel Disk D” İçinde “Deneme” Adlı Klasör Oluşturup İçerisine Atınız.
      (Buradaki Amaç Türkçe Ve Boşluk Gibi Sorunlu Karakterlerinden Kaçınmak)
      6-) Tekrar bilgisayarınızdaki Anti-Virüs, Anti-Malware Ve Windows Defender Gibi Koruma Programlarını Geçici Süre İle Durdurun.
      7-) Setup.Exe’Yi Yönetici Olarak Çalıştırın.
      (Yönetici İzni Almazsa Sıkıntı Çıkma İhtimali Yüksek.)
      😎 Eğer Setupta 2 GB Ram Limit Var İse İşaretlemeyi Unutmayın!
      9-) Ekran Kartınızı Güncelleyin.

  44. eren diyor

    gtx 770 amd ryzen 1200 8 gb ram var low da kaldırırmı ?

  45. ALİ diyor

    NERDE CRACK DOSYASI KNK

    1. Kafeci diyor

      Konuya ek olarak crack eklemedim.
      Konuda var olan linkler zaten kendiliğinden crakli yani repack şekilde. Dolayısıyla gerekli değiller.

  46. BORAN diyor

    KRAL CRACK BURDA VAR AL İSTERSEN

    1. Kafeci diyor

      Merhaba, repack linkler paylaştık zaten. Gerek yok.

  47. erdem diyor

    byfiles değiştirirmisin 300 kbs indiriyor google drive mediafire ?

    1. Kafeci diyor

      Alternatif linkler var onlara göz atın.

  48. Kafeci diyor

    Partlı Linkler Aktif Edilmiştir. İstediğiniz sunucuda indirebilirsiniz.

  49. Kafeci diyor

    OYUN KIRILDI. Şimdilik torrent linki eklendi. Geceye doğru diğer linklerde eklenebilir. Ya da yarına

  50. Mert diyor

    Oyun kırıldı buraya ne zaman yüklersiniz?

    1. Kafeci diyor

      Merhaba, birazdan torrent linki eklerim. Diğer linkler de yetişirse geceye

  51. Abdullah diyor

    Oyun Empress tarafindan kirildi. suan beta test asamasinda.

  52. ibrahim diyor

    Nvidia geforce 920M ekran kartı 8GB ram 2.20 ghz işlemci kaldırırmı admin?

    1. Kafeci diyor

      Hayır, oyun kırılmadı.

  53. eray diyor

    ne zaman cikar oyun bi bilginiz var mi

    1. Kafeci diyor

      Hayır yok.

  54. bhnvbnvcb diyor

    Ben and Ed – Blood Party eklermisin abi

    1. Mantis diyor

      sitede mevcut

  55. rüzgar diyor

    gtx 1050 ti 8gb ram kaldırırı mı adminn

    1. Kafeci diyor

      evet

  56. twilly diyor

    AMD RADEON HD 5770 4 GB RAM ekran kartım.
    6 gb ram.
    64 bit
    Intel(R) Xeon(R) CPU E5420 @ 2.50 GHz 2.50 GHz

    adminim kaldırmaz demişsiniz, neyi yükseltmem gerekiyor

    1. Kafeci diyor

      Arkadaşlar konuda minimum sistem gereksinimlerini yazdık. Donanımlarınızı karşılaştırın neyin eksik olduğunu görebilirsiniz.

  57. Halitovic diyor

    Merhaba,
    Intel i3 9100f
    Rx570 4gb OC
    16gb ram
    Kaldırır mı?

    1. Kafeci diyor

      Evet, ancak oyun kırılmadı.

  58. Neco diyor

    Admin
    16gb 3000mhz ram
    MSI 5500xt 8gb ekran kartı
    Ryzen 5 1600 3.2ghz işlemci
    Kaldırır mi

    1. Kafeci diyor

      Evet ama oyun kırılmadı

  59. twilly diyor

    AMD RADEON HD 5770 4 GB RAM ekran kartım.
    6 gb ram.
    64 bit
    Intel(R) Xeon(R) CPU E5420 @ 2.50 GHz 2.50 GHz

    sistemim bu kaldırırmı admin

    1. Kafeci diyor

      Hayır

  60. Oğuzhan diyor

    tahmini kırılması ne zaman olur, bir bilgi var mı bu konuda ?

    1. Kafeci diyor

      Hayır fikrimiz yok, sadece kırıldığında paylaşacağız.

  61. Resident diyor

    Hiç gelişme varmı admin

  62. Mustafa diyor

    Hacı bi gelişme yokmu crack cıkmadımı halen daha yada bekletiliyormu sence oyunun koruması güçlü sanırım 6 ay alır kırmaları galiba

    1. Kafeci diyor

      Oyunun koruması güçlü falan değil benzer korumaya sahip olanlar kırıldı. Demek ki sahipleri güçlü ve henüz paylaşım yapılmasına izin vermiyor.

  63. Frank diyor

    Intel core i5 1300H (4.20ghz)
    16 gb ram
    GTX 1650 ti 4 GB
    Kaldırımı admin ? Kaldırırsa yüksek ayarlarda kaç fps alırım

    1. Kafeci diyor

      Evet 60fps alırsın ancak oyun kırılmadı.

  64. ibo diyor

    8gb ram 4gb ekran kartı oynatırmı bide oyun ne zaman kırılır admin

    1. Kafeci diyor

      Bekliyoruz. Kartın marka modeline bağlı olarka değişir ama oynarsın.

  65. Hasan diyor

    16 gb ram intel core i-5 3.4ghz ekran kartı rx 550/550 series12,5 gb kaldırırmı admin

    1. Kafeci diyor

      Kırılınca oynarsınız

  66. gizli diyor

    Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz 16 gb ram nvidia 1060 6gb ekran kartı ile kaldırır mı kaldırırsa 30 veya 50 fps alır mıyım admin ?

    1. Kafeci diyor

      Kırılınca evet

  67. Cracker diyor

    Sistem yetermi kırılınca indirsem 16gb ram 2.50ghz windows 10 pro

    1. Kafeci diyor

      Evet

  68. Ege diyor

    Üzgünüm T^T

  69. Ege diyor

    Haaa anladım ama ne zaman kırılır

    1. Kafeci diyor

      Biz kahin değiliz 🙂 Kırılınca eklicez bu kadar basit. Neyini zorluyorsunuz anlamıyorum.

  70. Refardiles diyor

    Admin valla oyunu 4 gözle bekliyorum kırılınca ve bu siteye gelince hemen indiricem ve yorumlarda Allah sabır versin iyi günler 🙂

    1. Kafeci diyor

      Eyvallah

  71. Ege diyor

    ama indiremiyorum

    1. Kafeci diyor

      OYUN ÇIKINCA EKLENECEK. OYUN KIRILMADI!
      diye defalara belirttik ama 🙂

  72. kimse diyor

    ryzen 5 3500x gtx1660 super 16gb ram 1920×1080 60 fps akıcı bir şekilde oynayabilir miyim

    1. Kafeci diyor

      Kırılına evet

  73. GÖRKEM diyor

    MX 130 EKRAN KARTI 2 GB 4 GB RAM 4GHZ İŞLEMCİ KALDIRIRMI ADMİN

    1. Kafeci diyor

      Hayır

  74. Merhabalar diyor

    Empress yakuza like a dragon crack bitirmiş buna geçtiklerini duydum düştüğü gibi bekliyorum admin 🙂

    1. Kafeci diyor

      Gelecek kırıldığı gibi 🙂

  75. Site çöp diyor

    Linkte 2343245 tane reklam var diye burdan indirmicem

    1. Kafeci diyor

      OYUN KIRILMADI.
      Neyin reklamından bahsediyorsunuz 🙂 Komiksiniz.

  76. Ertuğrul diyor

    sitesindeki skidrowun kendi sitesinde link var torrent linki boyutu 28.1 GB ve yorumlarda olumsuz bir şey yok??
    sen bu duruma ne diyorsun admin?

    1. Kafeci diyor

      Sadece repack yapanların siteleri var. Kıran grupların siteleri yok.

  77. BumBumTV diyor

    codex ve skidrow v.b oyunu kıran gruplardan güncel bilgi alıyor musunuz
    onlar ne zaman kırılacağı ile ilgili bi bilgi verdiler mi

    1. Kafeci diyor

      Hayır, onların herhangi bir sitesi vb şeyleri yok.
      Kırıldığında tüm torrent sitelerinde ortaya çıkar.

  78. Ege diyor

    Kardeş oyun çıktı ama hala eklenmedi günlerdir bekliyorum indirmek için.

    1. Kafeci diyor

      KIRILMADI!
      Yorumlarda defalarca belirttik.
      Çıktı diye kırılacak diye bir kural yok.

  79. Mustafa diyor

    Gardaş benim ekran kartı nvidia gtx 960 .8gb ram ekran kartı 4gb 128 bitlik olurmu sence

    1. Kafeci diyor

      Orjinal sürümü ile belki olur ama crackli sürüm ilk çıktığında optimizasyon sorunu olacaktır dolayısıyla sanmam iyi olacağını

  80. samet diyor

    benim ekran kartım rx 480 nitro + kaldırırmı oynu işlemcide i5 4690k

    1. Kafeci diyor

      Oyun kırılmadı, konuda yazıyor tüm bilgiler.

  81. asdf diyor

    benim ekran kartım nvidia geforce 930mx kaldırır mı oyunu?

    1. Kafeci diyor

      Oyun kırılmadı ve hayır kaldırmaz.

  82. Berk diyor

    Allah yardımcın olsun kral bunca insanla uğraşıyorsun o kadar yorum olmasına rağmen hala soruyorlar işin zor 😉

    1. Kafeci diyor

      Eyvallah

  83. efe diyor

    admin senin tahminince ne zamana kırılır? sence uzun mu sürer yoksa kısa mı senin görüşünü merak ettim

    1. Kafeci diyor

      Bana göre çıkış tarihi + 1.5-2 ay kadar sonra falan kırılır.
      Çok hype’landı. Bundan ötürü kıran gruplara para vermişlerdir. 1-2 aya kırılır mutlaka

  84. Mehmet Efe diyor

    Torrent olarak mı indirme gerçekleşecek yoksa direk dosyaları mı?

    1. Kafeci diyor

      Oyun henüz kırılmadı, kırıldığında hem torrent hep alternatif linkler ekleyeceğiz.

    2. Mantis diyor

      daha kırılmadı

  85. Eren Gökçe diyor

    Lütfen sadece tahmini bir bilgi verseniz sizin de işiniz zor ama çok zaman oldu..
    İyi bir ilerleme kaydettiniz mi?

    1. Kafeci diyor

      Oyunları kıran gruplar var arkadaşlar.
      Codex, skidrow gibi. Biz kurmuyoruz. Biz sadece sunuyoruz.

  86. Qwert diyor

    Oyun halen kırılmadımı aga 7.ci oyunu 2 hafta sonra kırıldı sen kır baride bunca oyuncuyu bu bekleyişten kurtar oyun steamde 330 lira olmuş interneti olmayanlarda uçuz hesap alamazlar bile şu oyunu bekletmeyin artık onca oyuncu heyecanla bu oyunu bekledi bi hackerlık yapta kır be aga şu oyunu sabır kalmadı bizde

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı, kırılırsa eklenecek.

  87. Mustafa diyor

    25 TL ye satılıyor oyun steam hesabı ile birlikte offline oynanıyor alın rahatınıza bakın 😒

  88. Mustafa diyor

    =( =( =( cry ve skidrow kırmış diye bi laf var ama doğrumu bilmiyorum skidrowun sitesine bakmanızı öneririm ama sanmıyorum doğrumu

    1. Kafeci diyor

      Skidrowun, codexin vb crack gruplarının herhangi bir web sitesi yok.
      Onlar torrent sitelerine atarlar ve kaybolurlar.

  89. kerami diyor

    adamlar yaptıkları oyunun oyuncular tarafından ne kadar sevilip satın alındığına bakarken bu kadar tutmuşken bu işinde ekmeğini yediklerinden uzunca süre kırdırmazlar en azından 40 gün kadar geçecek bir.Parayı buldular resident evil 8 den daha kırılmaz.days gone dan sonra resident evil ilaç gibi gelicek bana kırılsın diye gün sayıyorum yav.

  90. O diyor

    ADMİN SEN KIR ARTIK DAYANACAK GÜCÜMÜZ KALMADI

    1. Kafeci diyor

      Kırılınca eklenecek.

  91. ismimden sanene diyor

    admin kırıldımı

    1. Kafeci diyor

      Hayır kırılınca konuda belirteceğiz.

  92. Mustafa diyor

    Selamlar oyun daha kırılmadı boşuna heves etmeyin koruması güçlü ben hertarafı araştırdım linkler boş bazıları virizli inanmayin sakın pcsiniz ciddi zarar görebilir admin yazmış zaten

  93. Onur Can diyor

    Kral oyun kırılınca nasıl bildirim alabiliriz acaba her gün açıp bakmak yerine

    1. Kafeci diyor

      Yapcak bir şey yok. İlk indiren para kazanmıyor. Kırılınca ekleyeceğiz.

  94. Kursat diyor

    Admin çıldırıyorsundur heralde yorumlar arasında djdjjd

    1. Kafeci diyor

      Alıştım 🙂

  95. yasin diyor

    kırıldımı oyun kral

    1. Kafeci diyor

      Hayır

  96. Talha Bilal Yıldıırım diyor

    ben indiriyorum dosyayı açıyorum kurulum yapıyorum ama hata veriyor ne yapmam gerek

    1. Kafeci diyor

      Keşke ne hatası olduğunu yazsanız.

  97. EREN diyor

    benim laptop lenovo oyun indirilirmi 1tb yer var ama ramınjı bilmiyom

    1. Kafeci diyor

      Bilgisayar özelliklerini öğren sonra konudaki ile karşılaştır.

  98. beytullah diyor

    milletin yorumlarına bak bu kadar mı cahil olunur arkadaş azıcık araştırın ondan sonra yorum yapın.

  99. birisi diyor

    Admin allah yardımcın olsun bu yorumlar arasında sana 😀

    1. Kafeci diyor

      Eyvallah

  100. Efe diyor

    tahmini ne zaman kırılır

    1. Mantis diyor

      net bilgi yok.

  101. Aziz kerim şen diyor

    Kırılmadı dıyorlar anlamadım ındırırsem vırus falan bulasmas degıl mı yoksa beklemeye devam edeyım mı

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı dolayısıyla indirilecek bir içerik yok 🙂

  102. baykog diyor

    kırılmadıysa neden koyuyon şerefsiz herif
    bilmeyen adam bir şeyler deneyip virüs bulaştıracak sonra

    1. Kafeci diyor

      Kötü söz sahibine aittir.
      "ÇIKINCA EKLENECEK" uyarısı ekledik. Bunun nedeni ise kırıldığı zaman konunun hazır olması bu sayede sadece linki ekleyip kullanıcılara daha hızlı ulaştırmak.

  103. Resident diyor

    Mayıs ayında çıkarmı

  104. Okan diyor

    reis kırılmıyacak galiba bu ben almaya gidiyorum korsana hayır !!!

  105. belkırıcı diyor

    abi ne zaman kırılır

    1. Mantis diyor

      netbilgi yok

  106. Gökhan diyor

    Oyun çıkalı 1 hafta olcak ne zaman gelir veya sizin tahmininiz ne ne zaman çıkar

  107. erdem diyor

    abi oyun ne zaman kırılcak bide part part yapabilirmisiniz kırılınca

    1. Kafeci diyor

      Boyuta bağlı olarak değişir.

  108. Oğuz Kaan diyor

    Codex skidrow tarzı sitelerde kırıldı diyor yalan arkadaşlar virüslü ya da sizden para çarpmak için yapılmış.Winrar dosyası indirip şifre istiyo şifreyide virüslü sitelerdeki gereklilikleri yerine getirin diyo ama fake yok yani öyle birşey daha kılmadı yakın zamandada kırılacak gibi durmuyor.

    1. Kafeci diyor

      Aynen öyle

  109. Furkan diyor

    Ne zaman kırılır oyun duyduğuma göre bazıları kırmış ne zaman eklenir 🙂

    1. Kafeci diyor

      Onlar fake inanmayın. Kırılınca eklenecek.

  110. Peygamber diyor

    Skidrow ve codex kırdı arkadaşlar yakında gelir

  111. arda diyor

    indirme linki nerde

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı

  112. ismayil diyor

    abi virus falan degildir insallah cok cabuk cikti

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı

  113. beyaz kedi diyor

    hadi ne zmn kırılacak 8 mayıs oldu

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı henüz eklenecek kırılınca

  114. etdonline diyor

    Selamlar admin. Uzun bir süredir beklediğim oyunlardan biri olan Resident Evil Village siz değerli kişiler tarafından yakından ilgilenilmesi ve cracklenmesi gereken bir oyun. Burada çoğunlukla ”overrated” diye tabir ettiğimiz oyuncular da mevcut. Bu konuda çözüm üretmeniz ve toplantı yapmanız dahilinde ortalama olarak oyunun crack süresi 96 saat olması gerekir. Sizlerden bununla ilgili güzel haberler bekliyor ve biz gibi olan bütün gamerlara iyi oyunlar diliyorum.

    1. Kafeci diyor

      Merhaba, en kısa sürede umarım 🙂

  115. CAFCAFCAF diyor

    Linkler kullanılmıyor, nereden indirebileceğimi söyler misiniz ?

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı henüz eklenecek

  116. yunus diyor

    Abi Oyun Çıktı Ama Neden Eklemediniz ??????????????????????????????

    1. Kafeci diyor

      Kırılmadı

  117. kerami diyor

    bu ne hız yav daha bugün çıktı yine kırıldı bugünde resident evil 7 yi bitirdim hemen 8 e geçiyorum 😀

    1. Kafeci diyor

      Yeterki kırılsınlar, elimizden geldiğince çabuk sunarız.

  118. kerem diyor

    indire basılmıyor yardım

    1. Mantis diyor

      oyun daha kırılmadı

  119. Adil diyor

    indirilmiyor

    1. Kafeci diyor

      Çıkınca eklenecek